Vinst igen

Låg kvar i min säng tills elva ungefär, för då hade jag bara några ynka procent kvar på min telefon. Hade glömt laddaren hos mormor (trodde jag, visade sig senare att den var hemma) så gick iväg till henne direkt hur ofräsch som helst men hon var inte hemma.. Så gick till Ronja och laddade den, stannade kvar i några timmar och såg film, pratade och köpte glass. 
 
Kom hem för ca en timme sen eftersom vi spelade match mot Hertzöga, blev vinst med 1-0! Gött att börja säsongen med vinst, också bra inför DM-finalen på söndag! Jag har lyckats fått väärldens skavsår också, ser ni på bilden? Är värre på riktigt haha.. 
 

Kommentarer
Postat av: Emma - The one and only

kul med vinst:D

2013-08-13 @ 12:42:26
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0