SOMMAR 2013

Igår började jag nian (känns såå konstigt att skriva) och det känns väl sådär. Är så himla nöjd med den här sommaren så helt ärligt gör det inte så jättemycket. Har hunnit med så himla mycket, bland annat: 
 
Varit på PIP och sett bland annat Håkan Hellström(!!!!) med asbra människor. Lånade bilderna av Sanna (klicka) 
 
Åkte iväg på elitläger i Halmstad med värmlandslaget i fotboll!
 
Spelade gothiacup och det var det häftigaste på länge. Invigningen, fotbollen, alla människor och allt runt omkring. Det var helt perfekt verkligen! 
 
Åkte sen till Vara i en vecka med min familj, Emmie och en till familj. Var på Skara Sommarland, Liseberg, Lidköping osv. 
 
Sen har jag umgåtts massor med min bästis Emmie;) 
Har tyvärr inte så många bra från det så får bara bli den här hehe 
 
Det var inte allt jag gjort men var det jag har bilder ifrån och sådär, haft en toppen sommar iallafall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0